Тема
|
Завдання
|
5 КЛАС
Сімейний бюджет. Доходи і витрати сім’ї.
Споживчий кошик. Прожитковий
мінімум.
|
Записати у зошит доходи і витрати сім’ї. Порівняти доходи і витрати.
Записати стислу інформацію по темі (до 5 речень)
|
6 КЛАС
Центр зайнятості.
|
Повідомлення про ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
|
7 КЛАС
Купівля товарів у кредит.
|
Повідомлення по темі.
|
8 КЛАС ОСЗ
Вимоги до питної якісної води.
|
Презентація.
Пам’ятка.
|
8 КЛАС ЕКОНОМІКА
Попит і пропозиція.
Взаємодія попиту та пропозиції
|
ꬶ 12.13-повторити
ꬶ14 - вивчити
|
9 КЛАС
Як створюється та вимірюється багатство держави
|
ꬶ25 – повторити
ꬶ26 - вивчити
|
10 КЛАС
Гроші як інструмент ринкової економіки
|
Тема 2.4. - вивчити
Повідомлення на одну із тем:
«Історія виникнення грошей»,
«Історія української гривні»,
«Цікаві факти про гроші».
|
11 КЛАС
Фінансове регулювання економіки. Державний бюджет
Грошове регулювання економіки. Стійкість національних грошей
|
Тему повторити
Тему опрацювати за підручником.
Підготувати повідомлення на одну із тем:
- Зміст грошової політики уряду: цілі й інструменти.
- Сутність монетаристського підходу до грошової політики.
- Правила грошового регулювання
- Попит на гроші й пропозиція грошей.
- Регулювання урядом пропозиції грошей.
- Грошовий мультиплікатор.
- Банківська система країни як об’єкт урядового регулювання
- Роль Національного (Центрального) банку в регулюванні банківської системи країни .
- Урядова політика «дорогих» та «дешевих» грошей.
- Інструменти й урядові заходи із забезпечення стійкості національних грошей.
|