Головна » 2018 » Березень » 5 » Дистанційне навчання
13:23
Дистанційне навчання

Продовження  (               ЕКОНОМІКА          )

Тема

Завдання

5 КЛАС

Сімейний бюджет. Доходи і витрати сім’ї.

 

Споживчий кошик. Прожитковий

мінімум.

 

Записати у зошит доходи і витрати сім’ї. Порівняти доходи і витрати.

 

Записати стислу інформацію по темі (до 5 речень)

6 КЛАС

Центр зайнятості.

 

Повідомлення про ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ

7 КЛАС

Купівля товарів у кредит.

 

Повідомлення по темі.

8 КЛАС ОСЗ

Вимоги до питної якісної води.

 

Презентація.

Пам’ятка.

8 КЛАС ЕКОНОМІКА

Попит і пропозиція.

Взаємодія попиту та пропозиції

 

ꬶ 12.13-повторити

ꬶ14 - вивчити

9 КЛАС

Як створюється та вимірюється багатство держави

 

 

ꬶ25 – повторити

ꬶ26 - вивчити

10 КЛАС

Гроші як інструмент ринкової економіки

 

Тема 2.4. - вивчити

Повідомлення на одну із тем:

«Історія виникнення грошей»,

«Історія української гривні»,

«Цікаві факти про гроші».

 

11 КЛАС

Фінансове регулювання економіки. Державний бюджет

 

Грошове регулювання економіки. Стійкість національних грошей

 

Тему повторити

 

 

Тему опрацювати за підручником.

Підготувати повідомлення на одну із тем:

  1. Зміст грошової політики уряду: цілі й інструменти.
  2. Сутність монетаристського підходу до грошової політики.
  3. Правила грошового регулювання
  4. Попит на гроші й пропозиція грошей.
  5. Регулювання урядом пропозиції грошей.
  6. Грошовий мульти­плікатор.
  7. Банківська система країни як об’єкт урядового регулювання
  8. Роль Національного (Центрального) банку в регулюванні банківської системи країни .
  9. Урядова політика «дорогих» та «дешевих» грошей.
  10. Інстру­менти й урядові заходи із забезпечення стійкості національних грошей.
Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 243 | Додав: Катя | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: